mandag den 5. april 2010

Lektier+Fridag=Facebook?;D

Jeg er jo virkelig træt.. og stresset efter en hård påske..ferie?
Havde ellers planer om både ridetur og træning i dag.. begge dele er droppet ;)
Hoppede i bad, for at være nyvasket når jeg gik i seng haha, hader at sove med fedtet hår og lugtende af hest;) .. men nu kan jeg jo så heller ikke tage mig sammen til at gå i seng.
Så nu sidder jeg og stener FB imens jeg håber, at de lektier, jeg egentlig skal have lavet her til eftermiddag, på mystisk vis skriver sig selv og efterlader mig med masser af energi?;)
Jeg drømmer vidst allerede ;)
Planlægger at gøre mig lækker i aften og tage en masse billeder, måske det kan skaffe min blog nogle læsere?
Vil bruge et billede af mine Christian Louboutin stilletter som lokkemad;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar